Rahsia Kesihatan yang Baik

Rahsia Kesihatan yang Baik

Bolehkah anda ingat ibu anda berkata kepada anda sebagai kanak-kanak "Awal tidur dan awal meningkat menjadikan manusia yang sihat dan kaya dan bijak"? Atau mungkin seseorang mungkin telah mencadangkan bahawa jika anda makan semua "hijau" anda, anda akan membesar sehingga menjadi besar dan kuat? Ini "kuno" kata-kata dengan jelas berdasarkan fakta. Untuk mendapatkan jumlah yang mencukupi tidur adalah penting untuk kesihatan yang baik, dan untuk tidur apabila matahari terbenam berbanding dengan apabila matahari berada tinggi dalam saman langit fisiologi kebanyakan orang terbaik. Terdapat juga bukti yang banyak untuk membuktikan kepentingan sayur-sayuran hijau yang berkhasiat dalam diet kita.

Kami proffered berkesudahan tips pemakanan dan gaya hidup, masing-masing bertujuan untuk menggalakkan keadaan kesihatan yang baik. Tidak ramai antara kita bagaimanapun mengetahui bagaimana pemikiran dan sikap kita kesan terhadap kesihatan fizikal kita. Kita cenderung untuk berfikir minda dan badan kita sebagai bahagian benar-benar berasingan daripada realiti kita, tetapi ini tidak boleh lebih jauh dari kebenaran. Setiap pemikiran tunggal anda perlu bermula tindak balas rantai dalam badan anda. Setiap pemikiran mewujudkan emosi, perasaan, dan ini seterusnya mencetuskan tindak balas kimia dalam badan kita. Dan sebagainya setiap pemikiran mempunyai kapasiti untuk mencetuskan neuro-pemancar dan hormon yang menghantar mesej kepada setiap sel dalam badan anda.

Michael Bernard Beckwith telah dipetik sebagai berkata: - "Persoalan yang sering ditanya ialah" apabila seseorang telah ditunjukkan penyakit dalam badan, ia boleh pulih melalui kuasa pemikiran betul "dan jawapannya adalah sama sekali, ya?". Ini menunjukkan bahawa bukan sahaja boleh fikiran anda membantu mempromosikan keadaan berterusan kesihatan yang baik, tetapi fikiran anda juga boleh menggalakkan penyembuhan dalam badan anda. Ramai orang yang mengalami penyakit yang serius seperti kanser, ada sesuatu yang merupakan kuasa khayalan dan pemikiran positif dalam pertempuran dan penyakit menguasai.

Semua pemikiran anda mempunyai tenaga yang bergetar pada frekuensi tertentu. Emosi positif bergetar dengan cara yang positif dan mempunyai kesan yang menenangkan, menenangkan dan penyembuhan kepada fisiologi kita. Emosi negatif mempunyai kesan yang sebaliknya dan penyelidikan telah menunjukkan sebahagian mereka bermain dalam mempromosikan penyakit dan penyakit. Mengikut prinsip getaran, semua yang anda perlu lakukan adalah untuk mengeluarkan emosi yang berlawanan dengan emosi negatif yang anda tidak mahu pengalaman, dan satu getaran akan menafikan yang lain. Oleh itu emosi negatif hilang dan emosi yang menenangkan boleh dialami sebaliknya dan ini akan menjadi obat penawar kepada fisiologi anda. Dengan cara ini anda menyediakan tubuh anda dengan persekitaran emosi yang membolehkan pemulihan diri untuk mengambil tempat.

Penyelidikan menggunakan teknik pengimejan otak telah menunjukkan bahawa otak anda tidak dapat membezakan di antara sesuatu yang nyata dan sesuatu yang jelas dibayangkan - ini adalah hakikat. Kajian juga menunjukkan bahawa anda boleh menggunakan imaginasi anda secara kreatif untuk melepaskan endorfin yang memberikan rasa kesejahteraan bila-bila masa anda mahu. Sekali lagi, kesan ini adalah untuk menyediakan badan anda dengan persekitaran di mana pemulihan diri secara aktif digalakkan. Fikiran anda boleh digunakan untuk meningkatkan sistem imun anda, untuk menghasilkan keluaran endorphin dan untuk mengekalkan keadaan kesihatan yang baik secara umum. Ia adalah benar-benar menakjubkan bagaimana kuat fikiran anda, sebaik sahaja anda belajar untuk mengarahkan dan menumpukan kepada kesihatan yang baik dan kesejahteraan.

Kunci yang membuka pintu ke fikiran anda dan jenis ini pemulihan diri adalah hipnosis. Hypnosis adalah keadaan relaksasi, dan ia juga membolehkan fikiran kreatif anda untuk datang ke hadapan. Hypnosis membolehkan pemikiran mental dan imej untuk mempunyai kejelasan dan tumpuan, dan ia membolehkan perasaan seperti keyakinan diri, kesejahteraan dan keharmonian akan lebih mudah menimbulkan. Emosi seterusnya menggalakkan penyembuhan diri dan kesihatan yang baik. Anda tidak perlu untuk melawat hypnotherapist yang secara peribadi untuk menetapkan bola ini bergolek. Anda boleh mendapatkan muat turun hipnosis diri serta-merta di rumah anda sendiri dan cuba untuk diri sendiri.

Seperti yang anda belajar untuk memberi tumpuan pada imej-imej kesihatan yang baik dan kesejahteraan ini adalah apa yang anda akan menarik ke dalam realiti anda. Anda boleh menggunakan muat turun hipnosis untuk melatih semula otak anda untuk memberi tumpuan kepada kesihatan dan kesejahteraan dan berasa hebat dalam semua segi. Ini benar-benar adalah tip utama untuk menggalakkan kesihatan yang baik.

Roseanna Leaton, pakar di muat turun hipnosis untuk kesihatan yang baik.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar