Pemulihan Batu Buah Pinggang - Cara Cari Pelepasan Ketidakselesaan Sekarang

Pemulihan Batu Buah Pinggang - Cara Cari Pelepasan Ketidakselesaan Sekarang

Perkara yang anda mahu yang paling apabila anda mempunyai batu karang adalah untuk mencari sedikit kelegaan. Jika anda mempunyai batu karang anda sudah tahu bagaimana besar ketidakselesaan boleh. Ia boleh mengganggu keupayaan anda untuk membuang air kecil dan boleh membuat anda merasa seperti anda akan terperangkap dengan isu tersebut selama-lamanya. Ia tidak perlu cara itu. Jika anda berazam untuk menghapuskan masalah ini, terdapat batu karang beberapa ubat-ubatan yang boleh memberi anda hasil yang anda mahu.

Salah satu batu karang ubat yang paling disyorkan dan berkesan adalah dengan meningkatkan pengambilan air anda bermula hari ini. Minum lebih banyak air boleh membantu anda untuk lulus batu itu lebih mudah. Jika anda bukan seorang peminat air kosong, pertimbangkan untuk menambah beberapa lemon atau jus limau kepadanya atau membeli beberapa jus berkuasa buatan manis untuk menambah kepadanya. Yang penting adalah untuk mendapatkan sekurang-kurangnya beberapa gelas air ke dalam badan anda setiap hari. Semasa musim sejuk, minum kopi tanpa kafein atau teh juga bekerja dengan baik di samping menjaga anda hangat apabila ia di luar sejuk.

Anda juga mahu melihat kepada diet anda sebagai salah satu ubat batu karang. Terdapat makanan yang anda perlu untuk mengelakkan dan juga makanan yang anda perlu menambah kepada perancangan menu anda. Potong semua produk susu semasa anda batu. Mereka boleh meningkatkan saiz batu itu menjadikannya yang jauh lebih sukar untuk lulus. Anda juga perlu untuk mengelakkan garam sebanyak mungkin atas sebab yang sama. Bagi makanan untuk menambah mempertimbangkan bagaimana perkara-perkara yang berfaedah seperti buah-buahan segar dan sayur-sayuran boleh bagi batu anda dan kesihatan anda secara keseluruhan secara amnya. Selain makan untuk lulus batu yang anda ada sekarang anda juga perlu berhati-hati tentang makan untuk mengelakkan pembangunan batu karang lain. Pencegahan boleh membuktikan sangat membantu dengan keadaan ini.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar