Pemulihan Untuk Nafas Berbau

Pemulihan Untuk Nafas Berbau

Ia seolah-olah betul-betul jelas. Jika anda mempunyai nafas berbau, anda memberus dan flos gigi anda dengan kerap, menyampaikan bawang dan melihat doktor gigi anda secara tetap. Berikut adalah beberapa tips mudah yang boleh anda gunakan semasa mempunyai nafas berbau.

Berus lidah anda
Sebahagian daripada kita akan menghabiskan 2-3 minit setiap hari menggilap kulit putih mutiara kami. Yang lain daripada kita hampir tidak mengganggu; kita membelanjakan kurang daripada satu minit dengan berus di dalam mulut kita. Pengabaian seperti ini boleh membawa kepada pembentukan bakteria yang menyebabkan penyakit pistol dan kerosakan gigi, apatah lagi nafas yang boleh mengelupas kertas dinding. Kebersihan mulut adalah penawar untuk mengelakkan nafas berbau. Doktor mengatakan bahawa tekstur baldu yang dimuatkan dengan zarah makanan dan bakteria yang boleh menyebabkan bau mulut, dan memberus lidah anda, atau mengelap dengan tuala kasar, adalah cara yang baik untuk membersihkan kuman yang menyebabkan nafas berbau.

Lebih baking soda
Lama dahulu, pada zaman sebelum ubat gigi berkilau dan pam botol, terdapat baking soda. Baking soda murah dan berkesan. Ia dibersihkan gigi dengan baik, sebenarnya, bahawa beberapa pengeluar ubat gigi kini termasuk baking soda untuk membantu menyegarkan nafas mereka. Baking soda sebenarnya perubahan keasidan dalam mulut anda dan menjadikannya persekitaran yang kurang mesra untuk bakteria yang membantu menyebabkan nafas berbau, pakar menerangkan.

Lebih sayur-sayuran
Ramai orang berkata mereka mengunyah parsli, dan ada yang mengatakan mereka mengunyah daun pudina untuk memaniskan nafas mereka. Kedua-dua daun parsli dan pudina telah lama digunakan sebagai penyegar nafas dengan keputusan yang baik. Tumbuhan ini mengandungi minyak wangi kuat bahawa topeng bau mulut ketika mereka dikunyah. Orang-orang yang makan daun mendapatkan manfaat nafas penyegar tambahan kata beberapa doktor. Kedua-dua daun parsli dan pudina juga mempunyai sejarah penggunaan untuk gangguan pencernaan dan sembelit. Kedua-dua tumbuhan ini nampaknya membantu mengurangkan pembentukan gas usus dan membantu penghadaman dengan merangsang pengaliran hempedu.

Klorofil
Walaupun pengeluar produk klorofil tidak membuat dakwaan bahawa produk mereka boleh meningkatkan bau mulut, orang melaporkan bahawa mereka bekerja dengan baik dalam hal ini.

Melepaskan blasters nafas
Mereka yang tidak boleh membayangkan hidup tanpa bawang putih dengan senang hati menahan terbitan yg berbau busuk yang datang dari tubuh kita akibat daripada menghisap melahap mengatakan kielbasa Poland.

Buah-buahan dan sayur-sayuran
Pesakit mengatakan mereka menambah buah-buahan ke dalam diet mereka secara khusus untuk mengatasi nafas berbau. Buah-buahan, sayur-sayuran dan psyllium bersama-sama dengan yogurt dan jus rumput gandum, mendahului suara populariti. Bagaimanakah makanan ini berfungsi? Makanan yang baik boleh membantu mencegah sembelit, yang boleh menyumbang kepada nafas berbau. Sebahagian daripada makanan ini juga mengandungi klorofil, yang kesan penyahbauan sendiri, Satu bentuk klorofil dipanggil Chlorophyllin kompleks tembaga diluluskan oleh pentadbiran makanan dan ubat-ubatan sebagai sebatian penyahbauan yang selamat dan berkesan. Produk ini, dijual dalam bentuk tablet, boleh digunakan orang inkontinens untuk meneutralkan bau air kencing dan najis.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar