Pemulihan Semulajadi Untuk Asid Reflux - Menggunakan Ini 5 Natural Cures Untuk Heartburn

Pemulihan Semulajadi Untuk Asid Reflux - Menggunakan Ini 5 Natural Cures Untuk Heartburn

Semua orang seolah-olah mencari ubat semula jadi untuk hari refluks asid sekarang. Ia seolah-olah bahawa tidak kira apa yang kita makan, semuanya menyebabkan kita membakar kesakitan dan ketidakselesaan di bahagian dada dan tekak kami. Kita diberitahu untuk mengurangkan berat badan, berhenti merokok dan memotong makanan pedas dari makanan kita, maka adakah lain perkara yang kita harus lakukan? Nah, dalam artikel ini, anda akan belajar tentang lima kaedah mudah dan semula jadi untuk menghentikan kesakitan yang amat sangat.

5 Pemulihan Semulajadi Untuk Asid Reflux:

1) Minum cuka epal cider. Cuka ini membantu dengan penghadaman dan berkesan untuk sakit pembakaran anda rasa dalam dada anda dan tekak. Anda ingin memastikan anda membeli jenis yang mempunyai "ibu" di dalamnya. Ini jenis tertentu cider mempunyai lebih banyak enzim di dalamnya, maka ia akan membantu proses penyembuhan. Contoh jenis ini cider akan Bragg Apple Cider Vinegar. Semua cuka sider epal boleh dibeli di kedai-kedai makanan semula jadi. Anda perlu pastikan anda menggoncang cuka cider untuk betul mempunyai enzim diagihkan dengan betul. Ambil satu sudu cider sebelum setiap hidangan yang anda makan.

2) Ambil lidah buaya. Pastikan anda minum jus lidah buaya. Its telah dikenali untuk bekerja di Eropah selama beberapa tahun. Boleh didapati di kedai-kedai makanan kesihatan. Ia akan membantu untuk melegakan radang esofagus terbakar. Hanya mengambil jenis yang anda boleh makan secara dalaman. Jangan makan buaya yang datang dari tumbuhan, kerana ia mungkin mengandungi susu getah aloe, yang merupakan julap yang sangat kuat. Mengambil hanya cawan suku kira-kira 20 hingga 30 minit sebelum makan.

3) Makan likuoris. Nama betul untuk likuoris ini adalah, Deglycyrrhizinated likuoris (DGL). Ia akan berhenti membakar sakit di tekak anda dan dada. Ia menghasilkan mukus pelindung, yang akan beratur saluran penghadaman. Ia juga membantu dalam melindungi esofagus dari mana-mana asid perut yang berbahaya. Ia juga telah dikenali untuk meningkatkan sistem imun. Jenis ini likuoris juga yang kuat anti-radang. Ambil dua kapsul 250 mg sebelum setiap waktu makan. Tidak mengambil dengan air, hanya menghisap kapsul dan biarkan mereka larut dalam mulut anda. Ini akan membantu melegakan kerongkong anda. Proses ini boleh mengambil masa kira-kira empat minggu untuk bekerja jadi hanya berpegang dengannya.

4) Makan halia. Halia adalah herba hebat dan ia baik untuk pencernaan. Ia melegakan otot-otot di kerongkong anda dan membantu dalam mencegah sakit terbakar. Anda boleh mencari sama ada yang berkuasa atau akar halia segar. Anda juga boleh mendapatkan halia dalam bentuk kapsul. Mengambil kira-kira dua kapsul kira-kira 20 hingga 30 minit sebelum makan makan. Anda juga boleh membuat halia ke dalam teh. Jika anda mendapati anda mempunyai perut sensitif, gunakan halia berwarna sebaliknya. Gunakan setengah cawan air dan jatuh kira-kira 15 titis ia ke dalamnya. Gunakan hanya sejumlah kecil pertama, dan mungkin meningkatkan titik dos yang sedikit lebih kuat.

5) Ambil glutamin. Glutamine adalah asid amino, yang merupakan anti-radang. Ia mengurangkan kerengsaan yang disebabkan oleh sakit yang terbakar yang anda rasa. Ia menghasilkan sel-sel baru dalam saluran gastrousus dan menghilangkan sel-sel rosak. Mana-mana tisu jengkel dalam saluran pencernaan menyembuhkan lebih cepat.

Dalam artikel ini, anda belajar kira-kira lima ubat semula jadi yang mudah untuk tidak baik kesakitan. Ada juga yang besar dan amat berkesan kaedah lain untuk betul berhenti membakar sakit sepenuhnya. Teruskan membaca untuk mengetahui lebih lanjut!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar