Beberapa Cara Cool untuk Menggunakan Herba

Beberapa Cara Cool untuk Menggunakan Herba

Berikut adalah beberapa tips yang anda boleh memohon jika anda ingin kekal sihat dan bahagia. Gunakan herba yang lembut dan semula jadi. Ini akan memastikan bahawa anda akan merasa baik dan berasa sihat. Terdapat pelbagai cara yang anda boleh menyediakan herba untuk penggunaan, tetapi salah satu cara yang terbaik dan paling mudah adalah dengan teh. Apabila air datang kepada takat didih, semua yang anda perlu lakukan adalah untuk menambah satu sudu teh herba yang khusus kepada teh anda. Ia sentiasa idea yang baik untuk membiarkan teh sehingga sejuk sedikit sebelum anda minum, jadi anda tidak membakar bibir anda.

Gunakan Dengan Cuka, As Teh, Dengan Minyak Zaitun

Herba juga boleh digunakan dengan cuka. Langkah pertama adalah untuk mengambil herba ini dan letakkan di dalam balang bersaiz normal, kemudian tutup dengan beberapa cuka epal cider. Kemudian untuk tempoh 21 hari pastikan anda goncang balang sekurang-kurangnya sekali sehari. Kemudian keluarkan herba dan cecair untuk kegunaan kemudian. Sedar bahawa cuka adalah lebih kuat daripada mana-mana teh, jadi ia adalah idea yang baik bahawa anda tidak perlu mengambil lebih daripada 1 sudu besar setiap hari, bergantung kepada keperluan anda.

Satu lagi cara yang sangat sejuk yang indah ini organik boleh digunakan melalui mampatan atau melalui anjuran. Jika anda memutuskan untuk menggunakan jenis ini penyediaan, maka anda perlu mengambil kain yang telah dicelup dalam teh herba panas dan kemudian digunakan kain ini kepada badan anda secara luaran.

Herba juga boleh dibasahkan dan dibungkus dalam kain bersih dan kemudian dibalut dari luar. Atau anda boleh memilih untuk memohon salap di mana teh herba atau cabutan atau campuran cuka dicampur dengan obat penawar dan sekali lagi memohon dari luar.

Herba juga boleh diletakkan ke dalam balang dan ditutup dengan sedikit minyak zaitun. Kemudian letakkan balang di tempat panas. Setelah siap, campuran minyak ini boleh digunakan secara luaran. Sentiasa ingat bahawa campuran ini tidak boleh diambil secara dalaman. Sesetengah orang percaya bahawa herba Cina tertentu adalah hebat untuk kesuburan.

Cara lain yang kita boleh menggunakan herba termasuk mandi, dan sebagai sirap. Ia memang satu idea yang baik untuk mengambil hanya dos kecil herba. Dengan berbuat demikian, ia akan memastikan bahawa anda tidak bertindak balas dengan teruk. Ia sentiasa idea yang baik untuk menggunakan herba ini secara sederhana. Jika anda lebih menggunakannya dari masa ke masa tempoh yang lama, ia boleh memudaratkan kesihatan anda. Dan seperti biasa, pastikan anda berunding dengan doktor anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar