Bagaimana untuk Lulus Pundi hempedu Stone Menggunakan Diet Anda

Bagaimana untuk Lulus Pundi hempedu Stone Menggunakan Diet Anda

Adakah anda tahu bahawa anda boleh lulus batu pundi hempedu menggunakan diet anda? Kebanyakan penghidap batu hempedu percaya pembedahan yang merupakan satu-satunya cara untuk membebaskan diri anda daripada batu pundi hempedu. Dan malangnya ramai doktor dan pakar bedah meyakinkan ramai pesakit mereka bahawa pembedahan adalah satu-satunya pilihan mereka.

Jika anda mengalami penyakit biasa ini, anda perlu tahu bahawa anda boleh menggunakan rawatan alternatif seperti diet dan vitamin anda untuk lulus batu hempedu anda secara semulajadi. Pada akhir artikel ini, anda akan tahu 5 cara untuk memulakan ubat rumah anda.

Mengapa Pemakanan anda begitu Penting

Dalam usaha untuk menyembuhkan diri sendiri anda perlu memahami badan anda dan rawatan semula jadi. Penyelidikan dan sains menunjukkan bahawa kebanyakan penyakit boleh diubati jika anda menghapuskan punca penyakit ini. Dalam kes batu karang, punca penyakit ini biasanya makanan yang miskin ditambah dengan gaya hidup yang tidak aktif.

Dalam usaha untuk membubarkan dan tanpa rasa sakit mengepam batu pundi hempedu anda, anda mesti belajar apa makanan, makanan tambahan dan vitamin adalah berguna untuk menjaga pundi hempedu anda mansuhkan. Dalam kebanyakan kes, orang yang sihat boleh mengepam satu batu hempedu dalam hanya beberapa hari.

Berikut adalah beberapa tips pemakanan untuk memulakan rawatan rumah anda.

Flush batu hempedu anda dengan Tips ini

1. Mulakan rawatan alternatif anda dengan curahan badan dan pundi hempedu anda. Pundi hempedu anda, yang merupakan organ, perlu kerap membilas untuk menjalankan dengan berkesan. Oleh itu, adalah penting untuk minum air yang banyak. Air akan membantu kolesterol siram dan plak yang boleh membawa kepada batu karang. Ia adalah penting bahawa anda minum sekurang-kurangnya 12 gelas air setiap hari jika anda mengalami penyakit ini.

2. Anda perlu mengelakkan semua makanan yang tinggi kolesterol dan lemak. Berikut adalah senarai makanan yang perlu dielakkan: telur, daging babi, bawang, ayam, susu, limau, jagung, kacang dan kacang.

3. pengambilan serat adalah sangat penting kerana ia boleh membantu mengepam pundi hempedu. Terutama sekali, buah-buahan dan sayur-sayuran adalah penting bagi memastikan pundi hempedu anda mansuhkan. Asid semulajadi dalam buah-buahan juga akan membantu untuk membubarkan batu karang anda.

Anda harus cuba untuk makan sekurang-kurangnya 6-7 hidangan buah-buahan dan sayur-sayuran setiap hari.

4. Berikut adalah beberapa makanan yang telah terbukti berkesan untuk batu karang lulus: alfalfa, epal, artichokes, barli, bit, bran oat, brokoli, lobak merah, saderi, sayur-sayuran dandelion, anggur, lobak pedas, lemon, minyak zaitun, radishes, dan bayam.

5. Buah-buahan juga membantu untuk menukar kolesterol ke hempedu yang boleh menghalang batu karang masa depan. Ia juga telah mendapati bahawa asid askorbik (juga dikenali sebagai vitamin C) juga membantu untuk menukar kolesterol ke hempedu.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar