3 Langkah untuk Membina satu rawatan berkesan untuk ADHD

3 Langkah untuk Membina satu rawatan berkesan untuk ADHD

Ketika mencari rawatan untuk ADHD anda akan berhadapan dengan keselesaan dan kemudahan tetamu tindakan yang mungkin, dari pendekatan sederhana yang bermula dengan premis perubatan lama "pertama tidak membahayakan," sehingga kaedah dan teknik yang hanya boleh dianggap positif apabila dilihat sebagai kurang daripada dua kejahatan. Berikut adalah pendekatan 3 langkah mudah untuk merawat ADHD.

Kecuali ada sebab-sebab yang luar biasa untuk melompat di akhir mendalam, dengan menggunakan pendekatan yang lebih radikal atau melampau, pertimbangkan bermula dengan kaedah sederhana diperjuangkan oleh ramai yang menawarkan rawatan alternatif untuk ADHD.

Gabungan, kaedah yang tidak agresif semula jadi, termasuk terapi tingkah laku pengubahsuaian, diet yang disusun semula, dan formula homeopati yang direka untuk menyokong fokus, mengurangkan perubahan mood, dan menggalakkan tenang boleh menjadi alat yang hebat untuk mengawal tingkah laku yang berkaitan dengan ADHD. Tiga pendekatan serampang memberi panduan dan pengukuhan positif, menghilangkan alergen dan makanan lain yang mungkin dapat menggalakkan tingkah laku ADHD, dan menambah dalam sokongan metabolik lembut dan dos rendah melalui herba semulajadi dalam jumlah yang kecil di dalam ubat-ubatan homeopati.

Ubat-ubatan tradisional daripada pelbagai budaya telah menyediakan ahli farmasi homeopati dengan beberapa rawatan herba semulajadi yang menggalakkan menenangkan, masih badan, dan menumpukan fikiran. Hyoscyamus menyelesaikan resah, tingkah laku saraf. Arsen IOD adalah menenangkan dan penyejukan, mengurangkan keresahan, seperti juga alba Verta. Ini dan herba lain, dalam cecair cair, boleh diberikan kepada kanak-kanak kecil walaupun tanpa kemungkinan komplikasi.

Jika anda sedang mempertimbangkan sebarang bentuk rawatan untuk ADHD, bermula dengan mereka yang tidak mungkin untuk mengenakan paras kritikal ubat atau ubat-ubatan dengan kesan radikal pada badan. Berbincang dengan doktor, mendapat sokongan dan pemahaman ahli terapi terlatih, menggabungkan rawatan alternatif untuk ADHD dengan terapi tidak agresif diketahui, dan memberi masa program keseluruhan untuk bekerja. Tiada rawatan untuk ADHD boleh menyediakan penyelesaian serta-merta.

Ingat, ADHD adalah bukan sesuatu yang asing diperkenalkan ke dalam tingkah laku manusia: ia hanya satu perkara biasa yang dihasilkan terlalu mudah atau terlalu kerap, dengan kawalan terlalu sedikit. Seperti banyak tingkah laku normal ia boleh dan tidak bertindak balas terhadap pengajaran-hati, dan pengendalian bijak faktor persekitaran, diet dan corak setiap hari untuk makanan tambahan.

Ini bukan jawapan yang cepat-fix yang meninggalkan pesakit ADHD dengan kecerdasan yang berkurangan, keupayaan kognitif dikurangkan, atau rosak dalam minda dan semangat: dengan menawarkan sokongan yang agak cepat, tetapi ringan homeopati sambil menanggalkan faktor pencetus dalam alam sekitar, asas yang ideal adalah diletakkan untuk disiplin dan latihan pengubahsuaian tingkah laku yang diperlukan, membolehkan pesakit yang terbaik dari semua jawapan yang mungkin. Impuls dan kekurangan ADHD dikurangkan dan teknik-teknik tambahan yang membolehkan kawalan diri penuh ditawarkan.

Teknik-teknik ini, yang dibangunkan tanpa mengganggu tahap ubat, akan berkhidmat pesakit ADHD dalam kedudukan yang baik keseluruhan mereka yang hidup lama, begitu juga pengetahuan puasa, sokongan semulajadi yang selamat untuk masa tekanan.

Terdapat banyak pendekatan untuk merawat ADHD. Pilih yang paling ringan, dan paling kurang mengganggu, dan melihat ke dalam rawatan alternatif.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar