Neodymium Magnet dan Magnet yang kuat yang digunakan untuk Kaedah Penyembuhan Alternatif

Neodymium Magnet dan Magnet yang kuat yang digunakan untuk Kaedah Penyembuhan Alternatif

Neodymium Magnet digunakan untuk tujuan penyembuhan
Jika anda sedang mencari yang unik, rawatan alternatif untuk sakit-penyakit anda, terapi magnet boleh menjadi penyelesaian untuk anda. Magnet neodymium dan sebuah magnet berkuasa diperbuat daripada Bumi dan dikenali sebagai magnet penyembuhan.

Terapi magnet, atau magnotherapy, adalah amalan penyembuhan alternatif yang membantu mengurangkan sakit-sakit badan. Dengan mendedahkan tubuh untuk medan magnet yang kuat, neodymium magnet melegakan kesakitan dan biasanya digunakan untuk gangguan sendi dan sakit belakang / tulang belakang. Magnet terapi juga digunakan bersama-sama dengan kaedah penyembuhan alternatif lain (seperti terapi urut dan akupunktur).

Magnet neodymium dan sebuah magnet berkuasa juga membantu mengimbangi chakra badan (sumber tenaga ditemui dalam badan). Jika tenaga badan tidak seimbang, pengamal holistik meletakkan magnet di pintu chakra tertentu untuk magnetize titik chakra yang tidak seimbang. The magnet berkuasa stabil chakra dengan daya magnet yang kuat dan mengimbangkan mata tenaga badan.

Kemudahan Gejala dengan Magnet Neodymium
Perhiasan magnet dipakai pada pergelangan tangan, lengan dan leher membantu mengurangkan kesakitan secara tetap. Magnet neodymium dan magnet berasaskan Bumi yang biasa digunakan untuk membantu mengurangkan rasa sakit untuk keadaan berikut. Jika anda mengalami sakit berikut dan sakit, ia mungkin masa untuk menggunakan magnet:

Artritis

Sakit belakang / tulang belakang

Fibromyalgia

Sindrom carpal tunnel

Sinus dan tekanan sakit kepala

Asma

Kekejangan otot

Sakit gigi

Tekanan dan bengkak

Sakit sendi

Patah

Magnet telah digunakan selama berabad-abad untuk menyembuhkan masalah kesihatan. Magnet neodymium dan magnet berasaskan Bumi datang dalam pelbagai bentuk dan saiz. Neodymium adalah salah satu magnet kuat yang dilakukan dengan bumi. Magnet boleh dipakai sebagai perhiasan atau digunakan oleh pengamal holistik semasa sesi penyembuhan. Pad tilam magnet juga boleh membantu mengurangkan insomnia dan sakit belakang.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar