Penjana Utama Ozone - Adakah Anda Tahu Banyak Tentang Mereka?

Penjana Utama Ozone - Adakah Anda Tahu Banyak Tentang Mereka?

Pemanggil sangat menarik bercakap dengan saya mengenai keperluan beliau untuk penjana ozon. Dia memberitahu saya bahawa dia adalah seorang jururawat dan bahawa suaminya mempunyai beberapa gangren bahawa hospital itu muncul tidak dapat atau tidak untuk merawat.

Dia memberitahu saya bahawa dia telah menggunakan tanah liat merah pada luka dan bahawa dia mahu penjana ozon kerana dia percaya air ozonator itu akan membantu untuk membersihkan daging dan membunuh bakteria.

Ozon dikenali untuk membunuh bakteria dan virus. Ada yang menyifatkannya 'cara sifat perkara yang bersih suci. Jika anda pernah berbau udara 'segar' selepas hujan lebat, maka anda berbau ozon.

Orang menggunakan ozon untuk semua jenis tujuan. Ada yang mahu menggunakan ozon dihasilkan di rumah untuk ozonate minyak. Ini kerana minyak ozonated kadang-kadang digunakan untuk menyembuhkan luka dengan.

Ramai orang mempunyai tujuan lain untuk ozon. Ada yang suka untuk menggunakannya untuk membersihkan udara. Lawan memberi amaran bahawa ada bahaya yang datang dengan kepekatan terlalu tinggi ozon di udara. Lain yang lalai. Ia adalah seperti apa-apa lagi di dunia, ada yang mengambil kedua-dua belah pihak.

FDA telah melakukan apa-apa kajian mengenai ozonators rumah? Tiada bahawa saya sedar. Tetapi sains itu kelihatan cukup kukuh bahawa ozon boleh membunuh bakteria dan virus. Saya pernah mendengar bahawa ia digunakan dalam aplikasi industri dan juga untuk membersihkan kawasan permukaan dan pelbagai.

Saya melawat doktor gigi tidak lama dahulu yang memberitahu saya bahawa di Eropah, beberapa doktor menggunakan ozon untuk membersihkan kamar gigi sebelum melakukan kanal akar atau memasang pengisian. Ini adalah sangat menarik kerana biasanya Eropah adalah lebih baik pada mengesan perkara-perkara seperti itu. Sebahagian daripada sebab itu adalah kerana struktur komersial di Amerika Syarikat - Saya tidak mahu menyimpang pada walaupun itu.

Walau apa pun, ia kelihatan bahawa generasi ozon di rumah menjadi sangat popular. Klik pautan di bawah untuk membaca lebih lanjut mengenai dalam penjana rumah ozon.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar