Cara Berhenti ketiak Berpeluh Menggunakan Kaedah Asli

Cara Berhenti ketiak Berpeluh Menggunakan Kaedah Asli

Adakah anda salah seorang dari orang-orang, kepada siapa berpeluh bukan sahaja satu proses semula jadi, tetapi kutukan yang membuat anda daripada hidup kehidupan yang normal? Selama lebih daripada 100 juta orang, itu yang terjadi. Anda hidup dalam rasa malu berterusan kerana anda mempunyai bintik peluh di bawah lengan anda. Anda berhati-hati memilih pakaian anda, supaya rasa basah itu akan menjadi kurang ketara. Dan anda sentiasa mengelakkan situasi sosial.

Cuaca musim panas yang akan datang membuat masalah lebih teruk lagi - bakteria mula berkembang, yang membawa kepada bau yang busuk. Apabila ini berlaku kebanyakan orang menganggap bahawa anda tidak mandi - yang sudah tentu tidak benar.

Terdapat dua penyelesaian radikal untuk peluh berlebihan - Botox dan pembedahan. Kedua-dua mereka adalah berisiko, mempunyai kesan sampingan yang berpotensi dan sangat mahal. Jika anda mengalami peluh berlebihan, anda mungkin mencuba pelbagai sejak antiperspirants kaunter. Masalahnya ialah bahawa produk tersebut boleh menyimpan peluh yang jauh hanya untuk tempoh yang singkat, dan kesannya berkurangan selepas beberapa ketika. Belum lagi isu-isu kesihatan bahawa bahan kimia aluminium berdasarkan boleh menyebabkan.

Minum lebih banyak air - air minuman akan mengurangkan suhu teras badan anda, yang akan mengurangkan berpeluh. Ia juga akan mengisi badan anda dengan air yang anda kehilangan dengan berpeluh.

Pakai kain poliester - poliester kering dengan cepat, ringan dan kelihatan baik. Ia adalah pilihan yang terbaik kain, apabila ia datang kepada orang-orang yang berpeluh terlalu banyak.

Terdapat kaedah semula jadi tertentu yang boleh berkesan - memohon penyelesaian baking soda dan air pada kulit anda, atau minum madu dicampur dengan jus limau ...

Tidak ada komentar:

Posting Komentar