Green Tea Kehilangan Berat - Kebenaran Yang Berkembang Dari Lie yang

Green Tea Kehilangan Berat - Kebenaran Yang Berkembang Dari Lie yang

Apa yang pernah anda lakukan, sentiasa mengelakkan bahawa kereta muzik terbang pada waktu malam pejalan kaki yang menyokong trend diet baru berkilat masa ini. Kereta muzik yang sesak, usang, dan bahaya yang berpotensi kepada bahagian belakang lembut dan keras kepala.

Tetapi apabila ia sesuatu yang semula jadi seperti teh hijau, lupa peraturan kereta muzik saya dan melompat ke atas jika ada ruang kerana tempat-tempat yang sedang bahawa terdapat wagon ini.

Walaupun seorang buta pernah berkata yang jelas mengatakan bahawa lebih daripada satu bilion orang-orang Cina meminumnya, dan mereka semua nipis, bukan? (Saya berfikir bahawa dia memandang rendah peranan yang kerja kasar bermain dalam persamaan) Tetapi apa yang benar tentang hubungan antara teh hijau dan penurunan berat badan?

Well, pertama sekali, tidak semua orang-orang Cina adalah nipis, jelas. Jadi mari kita jenis pemikiran yang terlalu mudah dari meja sekarang.

Walau bagaimanapun, teh telah wujud sejak beribu-ribu tahun, dan ia memainkan peranan yang besar dalam bidang perubatan Timur. Walaupun FDA telah menolak untuk mempelajarinya, kajian lain di seluruh dunia telah membuktikan manfaat kesihatan.

o Di England, kajian menunjukkan bahawa pengoksidaan lemak adalah 17 peratus lebih tinggi selepas minum teh hijau daripada placebo, dan banyak lagi jika subjek ujian telah mengambil bahagian dalam latihan sederhana juga.

o Polyphenols, antioksidan utama dalam teh hijau, telah terbukti mempunyai sel-sel otak disimpan dari mati dalam tikus yang mempunyai penyakit kedua-dua Parkinson dan Alzheimer.

o Beberapa bidang penyelidikan kanser mempunyai penemuan yang menunjukkan bahawa "hijau penyediaan polifenol teh standard" terhad pertumbuhan tumor.

o Satu lagi kajian di Tennessee mendapati bahawa ekstrak teh hijau menurunkan kolesterol dalam mata pelajaran ujian itu.

o Satu kajian pemakanan menunjukkan bahawa minum teh hijau setiap hari mengurangkan tahap lemak badan dalam tempoh 12 minggu.

o Di Jerman, kesan teh hijau pada kulit yang rosak telah dikaji, dengan hasil yang sangat positif.

Dari ini, dan hasil yang menggalakkan yang lain, ia kelihatan seperti ia pasti tidak akan membunuh anda, dan juga boleh membantu dalam banyak kes. Tetapi itu tidak bermakna bahawa ia adalah ubat mujarab untuk menurunkan berat badan sama ada.

Satu-satunya cara yang anda akan kehilangan berat badan dengan cepat adalah dengan menggabungkan teh dengan sedikit berdiet induk baik dan senaman. Itu sahaja. Tidak ada penyelesaian teh sihir kepada masalah berat badan anda.

Anda boleh mulakan dengan menggantikan semua sampah yang anda minum di siang hari dengan teh hijau sebaliknya. Ini bermakna tidak lebih soda, menggemukkan ramuan kopi, dan smoothie strawberi. Jika anda suka teh ais, bukannya membuat kumpulan manis daripada Nestea dari pekat, memberi barangan hijau cuba.

Ada pil ekstrak teh hijau, dan mereka tidak akan menyakiti anda sama ada. Tetapi sekali lagi, tidak kira apa iklan memberitahu anda, ia bukan satu penawar-semua rancangan penurunan berat badan yang ajaib akan mencairkan pound jauh.

Minum cawan setiap hari akan menjadi manfaat yang besar kepada kesihatan anda. Ini tidak boleh dinafikan. Tetapi teh hijau berat badan tidak terbukti lagi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar